Fleur

Personeelszaken

Werkzaam als medewerker personeelszaken

Werkdagen: di-wo-vr(o)

Hallo allemaal,
Al sinds 2006 ben ik onderdeel van dit prachtige team. Ik begon mijn carrière toen als groepsleidster op babygroep de Kikkertjes, samen met Lydia. Na 6 jaar op de babygroep mocht ik me voor een paar uur in de week verder ontwikkelen en heb ik me vooral gericht op kwaliteit, veiligheid&gezondheid en beleid binnen de organisatie. Het werken op de groep deed ik steeds minder, tot ik hier uiteindelijk volledig mee stopte en onderdeel werd van het managementteam. Naast kwaliteit en beleid kwamen in de loop der jaren ook steeds meer taken gericht op personeel en coaching op mijn pad. Omdat dit volledige takenpakket iets te groot werd voor de uren die ik na de geboorte van mijn  zoontjes nog werk, richt ik me sinds 2020 in principe enkel op personeelszaken en grotere kwaliteitsprojecten. Andere taken heb ik overgedragen aan andere collega’s die nu ook mogen doorgroeien in hun functie.  En dat is precies wat ik zo mooi vind aan werken bij ’t Kroontje! Me bezighouden met personeelszaken is een flinke uitdaging in deze tijd van personeelskrapte maar ik ga uitdagingen niet uit de weg! Ik ga nog iedere dag met plezier naar mijn werk en iedere dag is anders. Want hoewel personeelszaken mijn hoofdtaak is, komen er ook altijd adhoc taken op mijn pad en is er altijd wel een probleem wat opgelost mag worden. De mensen die bij ’t Kroontje werken zijn allemaal prachtig. Ik hoop dan ook dat we met zijn allen nog lang mogen bouwen aan een mooie kinderopvang waar kinderen alle ruimte krijgen om zich in een veilige en warme omgeving te mogen ontwikkelen tot mooie mensen voor een mooie maatschappij.

Als je me ziet in de wandelgangen of iets wil weten, dan mag je me altijd aanspreken! Tot snel bij ’t Kroontje!

× Reageer op deze vacature!